آروین رز
Home
مطالب
 
 
تشکیل اتاق بررسی فرصت ها و تهدیدهای یکپارچه سازی سیستم های نرم افزاری
تشکیل اتاق بررسی فرصت ها و تهدیدهای یکپارچه سازی سیستم های نرم افزاریتشکیل اتاق بررسی فرصت ها و تهدیدهای یکپارچه سازی سیستم های نرم افزاری
تهران-ایرنا-اتاق فکر بررسی فرصت ها و تهدیدهای یکپارچه سازی سیستم های نرم افزاری تحت یک برند در سازمان نظام رایانه ای کشور و با حمایت شورای عالی فضای مجازی تشکیل می شود.

١٣٩٤/١٢/١٢

به گزارش ایرنا از سازمان نظام رایانه ای کشور، عضو کمیسیون نرم افزار سازمان نظام رایانه ای کشور و نماینده سازمان در شورای عالی فضای مجازی گفت: این نشست باهدف بررسی تهدیدها و فرصت ها در یکپارچه سازی سیستم های نرم افزاری برگزار شده است.
فرشید آریاشکوه افرود: پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد که سازمان نظام رایانه ای کشور با ایجاد اتاق فکر از نگاه صنفی و فنی، فرصت ها، تهدیدها و جوانب موضوع در یکپارچه سازی سیستم های نرم افزاری تحت یک برند را با دعوت از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و همراهی شرکت های تحقیقاتی و پژوهشی موردبررسی قرار دهد.
وی با بیان اینکه شورای عالی فضای مجازی آمادگی خود رابرای هرگونه حمایت از این سازمان اعلام کرده است، افزود: راهکارها و پیشنهادهای برآمده از این اتاق فکر که متشکل از کارشناسان و فعالان صنفی عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای است، به صورت یک بسته پیشنهادی به شورای عالی فضای مجازی برای اجرا و تدوین لایحه های مرتبط، ارائه خواهد شد.
آریاشکوه با تاکید بر اینکه این اتاق فکر در راستای برنامه های تقسیم کار شورای عالی فضای مجازی تشکیل شده است، گفت: در حال حاضر حوزه فناوری اطلاعات و ساماندهی بازار از اولویت های این اتاق فکر است که برای همفکری در جلسات و سلسله نشست های مشترک هفتگی میان سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و شورای عالی فضای مجازی به آن پرداخته خواهد شد.